Przetarg odbędzie się w dniu 26 sierpnia 2014 r. o godz. 9.00 w Urzędzie Miejskim w Tyczynie, ul. Rynek 18 – sala posiedzeń.
Warunkiem udziału w przetargu jest wpłata wadium na konto Gminy Tyczyn w Podkarpackim Banku Spółdzielczym nr konta:
07 8642 1126 2012 1127 8856 0005 lub w kasie Urzędu Miejskiego w Tyczynie do 20.08.2014 r.
Termin zostaje zachowany, jeżeli kwota wadium wpłynie na rachunek Gminy Tyczyn do 20.08.2014 r.
Przed otwarciem przetargu uczestnik przetargu zobowiązany jest do przedstawienia Komisji przetargowej oryginału potwierdzającego wpłatę wadium (w przypadku rozdzielności majątkowej na wpłacie winny znajdować się imiona i nazwiska wszystkich osób nabywających nieruchomość).
Przy wpłacie wadium na dowodzie wpłaty należy wpisać numer działki i obręb.
Wadium wpłacone przez uczestnika przetargu, który wygrał przetarg, zalicza się na poczet ceny nabycia nieruchomości. Wadium wpłacone przez pozostałych uczestników przetargu podlega zwrotowi w kasie Urzędu Miejskiego w Tyczynie w terminie do 3 dni licząc od dnia odwołania, zamknięcia, unieważnienia lub zakończenia przetargu wynikiem negatywnym.
Wpłata wylicytowanej ceny nabycia nieruchomości winna nastąpić przed zawarciem umowy notarialnej. Termin zawarcia umowy zostanie wyznaczony w ciągu 21 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu. Nabywcy, który nie uiścił opłaty w wyżej wymienionym terminie, jak również, który nie stawi się bez usprawiedliwienia w miejscu i terminie wskazanym w zawiadomieniu, nie przysługuje roszczenie prawa własności nieruchomości, a wadium nie podlega zwrotowi.
Koszty związane z nabyciem nieruchomości ponosi nabywca nieruchomości (opłaty sądowe i notarialne).
Burmistrz Tyczyna zastrzega sobie prawo do odwołania ogłoszonego przetargu z ważnych powodów.
Szczegółowe informacje o sprzedawanej nieruchomości oraz przetargu można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Tyczynie pok. 11 (parter)
tel. (0-17) 22 19 310 w. 21