Ogłoszenie o naborze wniosków na usuwanie i unieszkodliwianie azbestu z terenu Gminy Tyczyn w 2017 roku
2016-12-01
Urząd Miejski w Tyczynie w dniach od 1 grudnia 2016 r. do 15 stycznia 2017 r. ogłasza nabór wniosków na zadanie pn. „Demontaż, zbieranie, transport oraz unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z terenu gminy Tyczyn w 2017 r.”
Zainteresowanych prosimy o składanie wniosków w wyznaczonym terminie, w godzinach pracy urzędu. Wzory wniosków można pobrać na stronie internetowej urzędu, w Urzędzie Miejskim w Tyczynie pok. 24 lub u sołtysów. We wniosku należy podać dokładną ilość wyrobów azbestowych wyrażoną w m2. Do wniosku należy dołączyć m. in. dokument stwierdzający prawo do dysponowania nieruchomością. O przyznaniu dotacji decyduje kolejność składania wniosków.
Zadanie zostanie sfinansowane ze środków Narodowego i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie oraz z budżetu Gminy Tyczyn.
O dotację mogą ubiegać się osoby fizyczne, nie będące przedsiębiorcami, posiadające tytuł prawny do nieruchomości na terenie gminy Tyczyn, na której są zlokalizowane wyroby zawierające azbest. Kosztami kwalifikowanymi zadania są prace związane z demontażem, transportem, zbieraniem i unieszkodliwianiem odpadów zawierających azbest.
Dofinansowaniem nie będą objęte koszty związane z zakupem i montażem nowych pokryć.
Wykonawcą prac objętych dofinansowaniem na terenie całej gminy będzie jedna Firma wybrana przez tutejszy urząd w drodze przetargu.
Wszelkie informacje i wyjaśnienia związane z usuwaniem azbestu z terenu gminy Tyczyn można uzyskać pod nr tel.: (17) 2219-318 w. 24
Zainteresowanych prosimy o składanie wniosków w wyznaczonym terminie, w godzinach pracy urzędu. Wzory wniosków można pobrać na stronie internetowej urzędu, w Urzędzie Miejskim w Tyczynie pok. 24 lub u sołtysów. We wniosku należy podać dokładną ilość wyrobów azbestowych wyrażoną w m2. Do wniosku należy dołączyć m. in. dokument stwierdzający prawo do dysponowania nieruchomością. O przyznaniu dotacji decyduje kolejność składania wniosków.
Zadanie zostanie sfinansowane ze środków Narodowego i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie oraz z budżetu Gminy Tyczyn.
O dotację mogą ubiegać się osoby fizyczne, nie będące przedsiębiorcami, posiadające tytuł prawny do nieruchomości na terenie gminy Tyczyn, na której są zlokalizowane wyroby zawierające azbest. Kosztami kwalifikowanymi zadania są prace związane z demontażem, transportem, zbieraniem i unieszkodliwianiem odpadów zawierających azbest.
Dofinansowaniem nie będą objęte koszty związane z zakupem i montażem nowych pokryć.
Wykonawcą prac objętych dofinansowaniem na terenie całej gminy będzie jedna Firma wybrana przez tutejszy urząd w drodze przetargu.
Wszelkie informacje i wyjaśnienia związane z usuwaniem azbestu z terenu gminy Tyczyn można uzyskać pod nr tel.: (17) 2219-318 w. 24
Czytano: 31025 razy