KOMUNIKAT
dotyczący usuwania i unieszkodliwiania azbestu
z terenu Gminy Tyczyn w roku 2013
Urząd Miejski w Tyczynie informuje, że w dniach od 30 października 2012 r. do
25 listopada 2012 r. zostanie przeprowadzony nabór wniosków do zadanie pn. „Usuwanie wyrobów azbestowych z terenu Gminy Tyczyn w 2013 r.”
Zainteresowanych prosimy o składanie wniosków w wyznaczonym terminie,
w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w godz. od 7.30 do 15.30. Wnioski można pobrać w Urzędzie Miejskim w Tyczynie pok.14, u sołtysów wsi bądź ze strony internetowej urzędu. We wniosku należy podać dokładną ilość wyrobów azbestowych wyrażoną w m2. Do wniosku należy dołączyć m. in. dokument stwierdzający prawo do dysponowania nieruchomością. O przyznaniu dotacji decyduje kolejność składania wniosków.
Zadanie zostanie sfinansowane ze środków Narodowego i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie oraz z budżetu Gminy Tyczyn.
O dotację mogą ubiegać się osoby fizyczne, nie będące przedsiębiorcami, posiadające tytuł prawny do nieruchomości na terenie gminy Tyczyn, na której są zlokalizowane wyroby zawierające azbest. W ramach zadania zostaną pokryte
w całości koszty związane z demontażem pokryć dachowych wykonanych z wyrobów zawierających azbest, przygotowaniem do transportu, transportem oraz unieszkodliwieniem na składowisku odpadów.
Dofinansowaniem nie będą objęte koszty związane z zakupem i montażem nowych pokryć. O dofinansowanie nie mogą także ubiegać się osoby, które już zdemontowały i unieszkodliwiły wyroby azbestowe.
Wykonawcą prac objętych dofinansowaniem na terenie całej gminy będzie jedna firma wybrana przez tutejszy urząd w drodze przetargu.
Wszelkie informacje i wyjaśnienia związane z usuwaniem azbestu z terenu gminy Tyczyn można uzyskać pod nr tel.: lub (17) 2219-318 w. 14