Gmina Tyczyn informuje, że realizacja zadania pn. „Demontaż, zbieranie, transport oraz unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu gminy Tyczyn w 2013 r.” jest dotowana na podstawie umowy Nr 288/2013/OZ/R/DA z dnia 26.09.2013 r. zmienionej aneksem Nr 01 do umowy podpisanym w dniu 13.11.2013 r., zawartej z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie. Kwota dofinansowania obejmuje 85 % kosztów kwalifikowanych tj. kosztów demontażu, zbierania, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest, w tym 50 % co stanowi kwotę 19 804,17 zł ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego pod nazwą „Gospodarowanie odpadami innymi niż komunalne, Część II – Usuwanie wyrobów zawierających azbest” oraz 35 %, co stanowi kwotę 13 862,92 zł ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie.