URZĄD MIEJSKI W TYCZYNIE
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
- Inspektor do spraw obronnych, zarządzania kryzysowego, OC i OSP
(nazwa stanowiska pracy)
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) wykształcenie wyższe magisterskie;
5) znajomość przepisów w zakresie spraw obronnych, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i ochrony przeciwpożarowej;
6) poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum „poufne”;
7) nieposzlakowana opinia;
8) odpowiedni stan zdrowia;
- Wymagania dodatkowe:
1) znajomość procedur administracyjnych (Kpa),
2) umiejętność dobrej obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy,
- samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa,
- umiejętność analizy i syntezy informacji,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
- poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania,
- rzetelność, dokładność, terminowość,
- znajomość języka angielskiego,
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań gminy wynikających z:
- ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony,
- ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym,
- ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej,
oraz aktów wykonawczych do tych ustaw,
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny oraz CV zawierające oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.),
- kwestionariusz osobowy, dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie świadectw pracy (jeśli takie posiada) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
- kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
- Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
- praca w siedzibie urzędu/ możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych);
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia 24 kwietnia 2014 r. do godz. 15.30 pod adresem:
Urząd Miejski
36-020 Tyczyn
ul. Rynek 18
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko inspektora do spraw obronnych, zarządzania kryzysowego, OC i OSP”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 17-22-99-330
Kandydaci spełniający wymagania formalne, dopuszczeni do II etapu konkursu zostaną o tym powiadomieni telefonicznie wraz z podaniem terminu rozmowy kwalifikacyjnej.