Ogłoszenie o naborze wniosków na usuwanie i unieszkodliwianie azbestu z terenu Gminy Tyczyn w 2018 roku
2017-11-30
Ogłoszenie
o naborze wniosków na usuwanie i unieszkodliwianie azbestu
z terenu Gminy Tyczyn w 2018 roku
o naborze wniosków na usuwanie i unieszkodliwianie azbestu
z terenu Gminy Tyczyn w 2018 roku
Urząd Miejski w Tyczynie w dniach od 1 grudnia 2017 r. do 15 stycznia 2018 r. ogłasza nabór wniosków na zadanie pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Tyczyn”.
Zainteresowanych prosimy o składanie wniosków w wyznaczonym terminie, w godzinach pracy urzędu. Wzory wniosków można pobrać na stronie internetowej urzędu, w Urzędzie Miejskim w Tyczynie pok. 24 lub u sołtysów. We wniosku należy podać dokładną ilość wyrobów azbestowych wyrażoną w m2. Do wniosku należy dołączyć dokument stwierdzający prawo do dysponowania nieruchomością. O przyznaniu dotacji decyduje kolejność składania wniosków.
Zadanie zostanie sfinansowane ze środków NFŚiGW, WFOŚiGW w Rzeszowie oraz budżetu Gminy Tyczyn.
O dotację mogą ubiegać się osoby fizyczne, nie będące przedsiębiorcami, posiadające tytuł prawny do nieruchomości na terenie gminy Tyczyn, na której są zlokalizowane wyroby zawierające azbest. Kosztami kwalifikowanymi zadania są prace związane z demontażem, transportem, zbieraniem i unieszkodliwianiem odpadów zawierających azbest.
Dofinansowaniem nie będą objęte koszty związane z zakupem i montażem nowych pokryć.
Wykonawcą prac usuwania azbestu, objętych dofinasowaniem na terenie całej gminy będzie jedna Firma wybrana przez tutejszy urząd zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
Wszelkie informacje i wyjaśnienia związane z usuwaniem azbestu z terenu gminy Tyczyn można uzyskać pod nr tel.: (17) 2219-318 w. 24 lub (17) 23-04-924.
Zainteresowanych prosimy o składanie wniosków w wyznaczonym terminie, w godzinach pracy urzędu. Wzory wniosków można pobrać na stronie internetowej urzędu, w Urzędzie Miejskim w Tyczynie pok. 24 lub u sołtysów. We wniosku należy podać dokładną ilość wyrobów azbestowych wyrażoną w m2. Do wniosku należy dołączyć dokument stwierdzający prawo do dysponowania nieruchomością. O przyznaniu dotacji decyduje kolejność składania wniosków.
Zadanie zostanie sfinansowane ze środków NFŚiGW, WFOŚiGW w Rzeszowie oraz budżetu Gminy Tyczyn.
O dotację mogą ubiegać się osoby fizyczne, nie będące przedsiębiorcami, posiadające tytuł prawny do nieruchomości na terenie gminy Tyczyn, na której są zlokalizowane wyroby zawierające azbest. Kosztami kwalifikowanymi zadania są prace związane z demontażem, transportem, zbieraniem i unieszkodliwianiem odpadów zawierających azbest.
Dofinansowaniem nie będą objęte koszty związane z zakupem i montażem nowych pokryć.
Wykonawcą prac usuwania azbestu, objętych dofinasowaniem na terenie całej gminy będzie jedna Firma wybrana przez tutejszy urząd zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
Wszelkie informacje i wyjaśnienia związane z usuwaniem azbestu z terenu gminy Tyczyn można uzyskać pod nr tel.: (17) 2219-318 w. 24 lub (17) 23-04-924.
Burmistrz Tyczyna
Janusz Skotnicki
Janusz Skotnicki
Czytano: 17526 razy