ROCZNA INFORMACJA DOTYCZĄCA WYKORZYSTANIA INSTALACJI OZE ZA 2021 ROK
2021-12-09
ROCZNA INFORMACJA DOTYCZĄCA WYKORZYSTANIA INSTALACJI OZE ZA 2021 ROK
W związku z zakończeniem prac montażowych, uruchomieniem i konfiguracją instalacji fotowoltaicznych w ramach projektu pn. „Wsparcie rozwoju OZE na terenie ROF – projekt parasolowy”, przypominam, że na podstawie § 5 ust. 1 w/w umowy wszystkie elementy wchodzące w jej skład są własnością Gminy Tyczyn przez cały okres trwałości projektu. Gmina Tyczyn jest zobowiązana do corocznej inwentaryzacji majątku, dlatego informuję o obowiązku przedkładania Rocznej informacji dotyczącej użytkowania instalacji OZE według poniższego harmonogramu:
- wg stanu na koniec 2021 r. – do 7 stycznia 2022 r.,
- wg stanu na koniec 2022 r. – do 9 stycznia 2023 r.,
- wg stanu na koniec 2023 r. – do 8 stycznia 2024 r.,
- wg stanu na koniec 2024 r. – do 7 stycznia 2025 r.,
- wg stanu na koniec 2025 r. – do 7 stycznia 2026 r.
Zgodnie z powyższym na Uczestniku Projektu ciąży obowiązek wypełnienia Rocznej informacji dotyczącej użytkowania instalacji OZE . Dokument za 2021 rok należy uzupełnić, podpisać i dostarczyć do Urzędu Miejskiego w Tyczynie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 7 stycznia 2022 r. osobiście do pokoju nr 28 (I piętro) lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Tyczynie, ul. Rynek 18, 36-020 Tyczyn, pokój nr 28.
Jednocześnie przypominam, że zgodnie z zawartą umową uczestnictwa w projekcie pn. „Wsparcie rozwoju OZE na terenie ROF – projekt parasolowy” Mieszkaniec zobowiązany jest do współpracy z Urzędem, udzielania wszelkich informacji, przedkładania wymaganych dokumentów oraz dostępu do nieruchomości pod rygorem naliczenia kary umownej, o której mowa w § 7 ust. 3 w/w umowy.
Dodatkowe informacje udzielane są w Urzędzie Miejskim w Tyczynie (pokój nr 28 lub 29) oraz pod numerami telefonu: 17 23-04-928 lub 17 23-04-929.
Burmistrz Tyczyna
Janusz Skotnicki
Do pobrania:
Czytano: 9278 razy