  | 
			
			
			
				
					
						| 
						 Rynek 18, 36-020 Tyczyn 
						tel. (17) 221 93 10 
						pok. nr 21 - Sekretariat Urzędu, tel. w. 21 
						pok. nr 23 - Biuro Rady Miejskiej, tel. w. 23 
						pok. nr 37 - wydawnictwa lokalne, sport, organizacje pozarządowe, promocja gminy tel. w. 37 
						pok. nr 25 - archiwum, tel. w. 25 
						pok. nr 29 - sprawy informatyczne i Informacja Pubiczna, tel. w. 29 
						pok. nr 31 - ewidencja ludności, tel. w. 31 
						pok. nr 39 - kadry, dowody osobiste, 
						pok. nr 42 - zarządzanie kryzysowe, sprawy wojskowe, oc i osp tel. w. 42 
						godziny urzędowania: 
						poniedziałek - piątek od 730 do 1530 
						  
						sekretarz gminy: Anna Fil, pok. nr 22, tel. w. 22 
						 | 
					 
				
			 
			  
			  
			Do zadań Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich należy w szczególności: 
			1. Zapewnienie obsługi organizacyjnej Burmistrza, Zastępcy Burmistrza, Sekretarza i Skarbnika oraz Urzędu w tym: 
			1) przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu, 
			2) prowadzenie ewidencji korespondencji, 
			3) prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków, petycji oraz innych pism wpływających do Urzędu, 
			4) przyjmowanie interesantów zgłaszających petycje, skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Burmistrzem, Zastępcą Burmistrza, Sekretarzem i Skarbnikiem bądź kierowanie ich do właściwych referatów, bądź pracowników, 
			5) przygotowywanie pomieszczeń i obsługa spotkań – w tym protokołowanie – spotkań i zebrań organizowanych przez Burmistrza, Zastępcę Burmistrza, Sekretarza i Skarbnika, 
			6) prenumerata czasopism i dzienników urzędowych, 
			7) zapewnienie warunków do prowadzenia działalności socjalnej Urzędu jako pracodawcy, 
			8) nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych, 
			9) prowadzenie archiwum zakładowego, 
			10) utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach utrzymywanych przez Urząd, 
			11) zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie w tym materiały biurowe i kancelaryjne, prowadzenie zamówień publicznych w tym zakresie, 
			12) prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych oraz gospodarka drukami i formularzami, 
			13) zapewnienie obsługi administracyjnej Rady i jej Komisji w tym między innymi: 
			a) przygotowanie materiałów do projektów planów pracy Rady i jej Komisji; 
			b) przekazywanie za pośrednictwem sekretariatu korespondencji do i od Rady, jej Komisji oraz poszczególnych radnych; 
			c) podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady i jej Komisji; 
			d) protokołowanie Sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań; 
			e) prowadzenie rejestru uchwał, zarządzeń i innych postanowień Rady i jej Komisji; 
			f) prowadzenie rejestru wniosków i zapytań składanych przez radnych; 
			g) organizowanie szkoleń radnych i członków Komisji nie będących radnymi; 
			h) koordynowanie i obsługa techniczna wyborów ogólnokrajowych, lokalnych, referendów i konsultacji społecznych, 
			14) ewidencja ludności i dokumentów stwierdzających tożsamość, 
			15) prowadzenie spraw z zakresu zarządzania kryzysowego wynikających z ustawy o zarządzaniu kryzysowym, 
			16) prowadzenie spraw związanych z obronnością kraju w tym między innymi: 
			a) przygotowanie ludności i mienia komunalnego na wypadek wojny; 
			b) współdziałanie z organami wojskowymi; 
			c) administracja rezerw osobowych, w tym prowadzenie kwalifikacji wojskowej; 
			d) tworzenie formacji obrony cywilnej; 
			e) nakładanie świadczeń na rzecz obrony, 
			17) koordynowanie prac związanych z komputeryzacją Urzędu, 
			18) inwentaryzacja sprzętu komputerowego i oprogramowania, 
			19) bieżąca naprawa i obsługa sprzętu komputerowego znajdującego się w Urzędzie, 
			20) wykonywanie zadań administratora systemów informatycznych, w tym współdziałanie przy tworzeniu Polityki Bezpieczeństwa oraz opracowywanie Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym, 
			21) prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu, 
			22) prowadzenie strony internetowej Gminy, 
			23) wdrażanie postępu technicznego w informatyzacji Urzędu, 
			24) administrowanie siecią informatyczną Urzędu, w tym zapewnienie bezpieczeństwa systemów i sieci komputerowych, 
			25) zabezpieczenie ciągłości funkcjonowania infrastruktury informatycznej Urzędu, 
			26) zapewnienie właściwej informacji wizualnej w Urzędzie, 
			27) prowadzenie spraw z zakresu promocji Gminy, 
			28) prowadzenie spraw z zakresu współpracy Gminy z organizacjami pozarządowymi, 
			29) prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy pracowników samorządowych oraz akt osobowych tych pracowników, 
			30) przygotowywanie materiałów umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy, 
			31) prowadzenie okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników Urzędu, 
			32) przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy, 
			33) ewidencja czasu pracy pracowników samorządowych, 
			34) prowadzenie prac związanych z badaniami profilaktycznymi pracowników, 
			35) kompletowanie wniosków emerytalno-rentowych dla pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych, 
			36) wykonywanie prac związanych z wydawaniem miesięcznika „Głos Tyczyna” w zakresie druku i kolportażu, 
			37) wykonywanie zadań Gminy w zakresie ochrony zdrowia, 
			38) gospodarowanie zasobem archiwum Urzędu: udostępnianie dokumentów, opisywanie, brakowanie oraz przekazywanie akt do archiwum Urzędu i Archiwum Państwowego. 
			2. W Referacie działają następujące stanowiska: 
			1) do spraw obsługi sekretariatu Urzędu, 
			2) do spraw kadr i dokumentów tożsamości, 
			3) do spraw obronnych, zarządzania kryzysowego, OC i OSP, 
			4) do spraw obsługi Rady i jej organów, 
			5) do spraw promocji i współpracy z organizacjami pozarządowymi, 
			6) do spraw wydawnictw i ochrony zdrowia, 
			7) archiwista, 
			8) informatyk – administrator sieci i systemów komputerowych, 
			9) do spraw administrowania BIP oraz stroną internetową Urzędu, 
			10) dwa stanowiska pracy sprzątaczek, 
			11) goniec. 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			  
			 |