|  | 
				
					
						| Rynek 18, 36-020 Tyczyntel. (17) 221 93 10
 pok. nr 21 - Sekretariat Urzędu, tel. w. 21 pok. nr 23 - Biuro Rady Miejskiej, tel. w. 23pok. nr 37 - wydawnictwa lokalne, sport, organizacje pozarządowe, promocja gminy tel. w. 37
 pok. nr 25 - archiwum, tel. w. 25pok. nr 29 - sprawy informatyczne i Informacja Pubiczna, tel. w. 29
 pok. nr 31 - ewidencja ludności, tel. w. 31
 pok. nr 39 - kadry, dowody osobiste,pok. nr 42 - zarządzanie kryzysowe, sprawy wojskowe, oc i osp tel. w. 42
 godziny urzędowania: poniedziałek - piątek od 730 do 1530   sekretarz gminy: Anna Fil, pok. nr 22, tel. w. 22 |      Do zadań Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich należy w szczególności:1. Zapewnienie obsługi organizacyjnej Burmistrza, Zastępcy Burmistrza, Sekretarza i Skarbnika oraz Urzędu w tym:
 1) przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
 2) prowadzenie ewidencji korespondencji,
 3) prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków, petycji oraz innych pism wpływających do Urzędu,
 4) przyjmowanie interesantów zgłaszających petycje, skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Burmistrzem, Zastępcą Burmistrza, Sekretarzem i Skarbnikiem bądź kierowanie ich do właściwych referatów, bądź pracowników,
 5) przygotowywanie pomieszczeń i obsługa spotkań – w tym protokołowanie – spotkań i zebrań organizowanych przez Burmistrza, Zastępcę Burmistrza, Sekretarza i Skarbnika,
 6) prenumerata czasopism i dzienników urzędowych,
 7) zapewnienie warunków do prowadzenia działalności socjalnej Urzędu jako pracodawcy,
 8) nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych,
 9) prowadzenie archiwum zakładowego,
 10) utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach utrzymywanych przez Urząd,
 11) zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie w tym materiały biurowe i kancelaryjne, prowadzenie zamówień publicznych w tym zakresie,
 12) prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych oraz gospodarka drukami i formularzami,
 13) zapewnienie obsługi administracyjnej Rady i jej Komisji w tym między innymi:
 a) przygotowanie materiałów do projektów planów pracy Rady i jej Komisji;
 b) przekazywanie za pośrednictwem sekretariatu korespondencji do i od Rady, jej Komisji oraz poszczególnych radnych;
 c) podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady i jej Komisji;
 d) protokołowanie Sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań;
 e) prowadzenie rejestru uchwał, zarządzeń i innych postanowień Rady i jej Komisji;
 f) prowadzenie rejestru wniosków i zapytań składanych przez radnych;
 g) organizowanie szkoleń radnych i członków Komisji nie będących radnymi;
 h) koordynowanie i obsługa techniczna wyborów ogólnokrajowych, lokalnych, referendów i konsultacji społecznych,
 14) ewidencja ludności i dokumentów stwierdzających tożsamość,
 15) prowadzenie spraw z zakresu zarządzania kryzysowego wynikających z ustawy o zarządzaniu kryzysowym,
 16) prowadzenie spraw związanych z obronnością kraju w tym między innymi:
 a) przygotowanie ludności i mienia komunalnego na wypadek wojny;
 b) współdziałanie z organami wojskowymi;
 c) administracja rezerw osobowych, w tym prowadzenie kwalifikacji wojskowej;
 d) tworzenie formacji obrony cywilnej;
 e) nakładanie świadczeń na rzecz obrony,
 17) koordynowanie prac związanych z komputeryzacją Urzędu,
 18) inwentaryzacja sprzętu komputerowego i oprogramowania,
 19) bieżąca naprawa i obsługa sprzętu komputerowego znajdującego się w Urzędzie,
 20) wykonywanie zadań administratora systemów informatycznych, w tym współdziałanie przy tworzeniu Polityki Bezpieczeństwa oraz opracowywanie Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym,
 21) prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu,
 22) prowadzenie strony internetowej Gminy,
 23) wdrażanie postępu technicznego w informatyzacji Urzędu,
 24) administrowanie siecią informatyczną Urzędu, w tym zapewnienie bezpieczeństwa systemów i sieci komputerowych,
 25) zabezpieczenie ciągłości funkcjonowania infrastruktury informatycznej Urzędu,
 26) zapewnienie właściwej informacji wizualnej w Urzędzie,
 27) prowadzenie spraw z zakresu promocji Gminy,
 28) prowadzenie spraw z zakresu współpracy Gminy z organizacjami pozarządowymi,
 29) prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy pracowników samorządowych oraz akt osobowych tych pracowników,
 30) przygotowywanie materiałów umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy,
 31) prowadzenie okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników Urzędu,
 32) przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy,
 33) ewidencja czasu pracy pracowników samorządowych,
 34) prowadzenie prac związanych z badaniami profilaktycznymi pracowników,
 35) kompletowanie wniosków emerytalno-rentowych dla pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych,
 36) wykonywanie prac związanych z wydawaniem miesięcznika „Głos Tyczyna” w zakresie druku i kolportażu,
 37) wykonywanie zadań Gminy w zakresie ochrony zdrowia,
 38) gospodarowanie zasobem archiwum Urzędu: udostępnianie dokumentów, opisywanie, brakowanie oraz przekazywanie akt do archiwum Urzędu i Archiwum Państwowego.
 2. W Referacie działają następujące stanowiska:
 1) do spraw obsługi sekretariatu Urzędu,
 2) do spraw kadr i dokumentów tożsamości,
 3) do spraw obronnych, zarządzania kryzysowego, OC i OSP,
 4) do spraw obsługi Rady i jej organów,
 5) do spraw promocji i współpracy z organizacjami pozarządowymi,
 6) do spraw wydawnictw i ochrony zdrowia,
 7) archiwista,
 8) informatyk – administrator sieci i systemów komputerowych,
 9) do spraw administrowania BIP oraz stroną internetową Urzędu,
 10) dwa stanowiska pracy sprzątaczek,
 11) goniec.
 
 
 
 
 
 
 
 
 |